Točka uma

Sprostitvene tehnike

Dihanje

Kdaj ste se nazadnje zavedali vašega dihanja? Večini ljudem je dihanje nekaj samoumevnega, nekaj na kar niti ne pomislijo, kaj šele, da bi mu posvečali pozornost. Je pa ravno dihanje tisti, ki je najbolj učinkovit v boju s stresom, tesnobo, strahom ipd. je najbolj naravno sprostitveni odziv telesa. In če ga uporabljamo pravilno, bi lahko rekli, da drugega niti ne potrebujemo. Globoke dihalne vaje so zelo preproste in zelo učinkovite v boji z različnimi težavami. Kadar je telo sproščeno, se napolni z novo energijo, kri po žilah se požene in s tem sproži sprostitev v telesu. Dihalne vaje so enostavne za učenje in kar je najlepše, lahko jo vadite čisto vedno in povsod. Lahko pa jo kombinirate z ostalimi tehnikami, ko je meditacija, avtogeni trening, joga, vizualizacija. Kadar v vajo vključite še sprostitveno glasbo, je to najlepše darilo, ki ga lahko podarite sebi in svojemu telesu.

dihanje
meditacija

Meditacija

Meditacija je tehnika, ki se že tisočletja uporablja za sprostitev, vizualizacijo za postavljanje ciljev, razvijanje fokusa in osredotočenosti in pa zavedanje sedanjega trenutka. Povezana je z dihanjem in telesom. Dokazano je, da meditacija pomaga izboljšati številne fizične in psihične težave, pomaga pa tudi pri zmanjševanju stresa, kar je današnjih časih in družbi skoraj že nujno potrebno. Meditacij poznamo več vrst:

  • meditacija čuječnosti – pozornosti v sedanjem trenutku
  • duhovna meditacija
  • progresivna sprostitev
  • gibalna meditacija
  • vizualna meditacija
  • transcendentna meditacija in še bi lahko naštevali

Ne glede na to katero izberete, če jo boste uporabljali, boste sigurno deležni pozitivnih rezultatov.

Avtogeni trening

Avtogeni trening ali bolj znano pod imenom avtogena terapija je vrsta sprostitve, ki se jo lahko uporablja za zmanjšanje stresa, psihičnih težav, zmanjšuje anksioznost in se jo lahko vključi, tako kot ostale sprostitvene tehnike, v kognitivno vedenjsko obravnavo. Avtogeni trening nam pomaga, da preidemo v stanje sproščenosti, izboljšamo svojo samozavest, koncentracijo, napade panike, zmanjšuje znake depresije. Terapija je sestavljena iz preprostih vaj, ki se jih zlahka lahko naučite in , katere vam pomagajo, da se zavedate sebe in svojega telesa. S tem izključimo sistem v možganih, ki je pripravljen na »boj ali beg«, ki je glavni povzročitelj stresa. Avtogeni trening vas nauči sprostitve in bolj mirnega bet boljšega življenja.

Petra Dežman

V svojem centru vam nudim psihosocialno pomoč in podporo v različnih težavnih življenjskih situacijah, ko se srečate z osebno stisko, bodi si s tesnobo, depresijo, težavami v medsebojnih odnosih, ste obtičali v osebnem življenju in si želite novih ciljev, izzivov in osebne rasti… krepim vaše samozaupanje, pogledam in razrešujem aktualne težave ter vam pomagam do čustvene razbremenitve. Izvajam individualne terapije, partnerske terapije ter družinsko terapijo. Ob enem pa organiziram tudi razne delavnice in predavanja v okviru svojega centra za različnimi tematikami, ki vam pomagajo pri spremembi v vašem življenju.

Svoja srečanja vodim pod okriljem zaupnosti, strokovnosti, topline in predanosti. Vse storitve svetovanja, pomoči in podpore izvajam v okviru individualne, partnerske, družinske in skupinske terapije.

Petra Dežman

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne trgovine je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke